fjortonde augusti

Det här med att hålla bloggen vid liv börjar inte bra. Det är inte så lätt när det inte finns wifi någonstans.  
 
Jag bor hos John och Jan, och börjar lite smått komma in i någon form av vardag. Skolan går från halv nio till tre varje dag, och när jag väl kommer hem därifrån (tar en timme med buss) är jag jättetrött och vill inte göra någonting. Före tio sover jag, varje dag. De flesta helger åker Jan & John ut till deras weekend house,det ligger precis vid havet och det är jättefint.
 
Helgen som var, var jag på ett läger där jag träffade alla anda utbytesstudenter i mitt distrikt, både de som kommit hit till Australien, och det som åker ut. Vi är sju utbytesstudenter, där alla utom en är från runt om i Europa. Det är en annan tjej från Sverige, som också följde med mig hem efter helgen. Det har varit riktigt skönt att få prata lite svenska.
 
Vi besökte Australia zoo, där jag både fick klappa koalor, och mata kängrus!
 
 
 
och lite randombilder sådär
  
 
Puss hej!
 
Kommentarer
Postat av: Johanna Styrman

GUD vilka härliga bilder!!! :D Miss you Elsis! måste skajpa nån dag! :* kul att du träffade en svensk! känns tomt att skolan snart börjar här i sverige åh du inte kommer befinna dig på skolan :s puss <3

2013-08-14 @ 22:07:16
URL: http://oojohannaoo.blogg.se
Postat av: Sofia!

Låter som du har det trevligt där nere!! Hoppas du får ett underbart år! På min mobil här i Sverige så har jag en liten klocka som är ställd på australiens tid så jag vet när du är kontaktbar!:D Saknar min gå kompis! Borde logga in på skype nån dag så vi kan prata! Men som sagt hoppas du får ett bra år! Nu blir det att baka en kladkaka och kolla på wizard of oz efter jag skrivit klart denna kommentar på din awsome blogg som jag kommer nörda hela året !:,)

2013-08-15 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det här mormor, är en blogg! Ungefär som en dagbok, fast på internet. Och lite mer offentlig. Här kommer jag lägga upp lite bilder, och hålla dig uppdaterad om vad jag har för mig här på andra sidan jorden