Finally finished!

Skolan är klar för i år, nu väntar ett åtta veckors sommarlov. Jag hade sommarlov innan jag lämnade Sverige, får sommarlov nu, och kommer ha sommarlov när jag kommer hem. Och imorgon åker jag till Sydney!

Som jag redan berättat, är den här veckan exam block. Igår hade jag matteprov, och idag hade jag kemi och PE. Aldrig någonsin har jag skrivit så dåliga prov, och aldrig någonsin har jag brytt mig så lite. Nu är jag i alla fall klar! Jag kommer inte behöva klä mig i skoluniform på åtta veckor! 

 

Bilderna härnedan är ifrån lollipopland (vart annars?). Lollipopland är en förort till Nordpolen, där feer och älvor jobbar året om med att tillverka kakor, godis, och allt annat sött vi egentligen inte borde äta (Tillverkarnas förklaring). Det här lollipoplandet var inrymt i en liten omgjord kyrka inne i Woodford. Jess (Värdsyster), Judy (värdmamma) och jag var dit på "Chrismas pary, vilket innebar att jag sitter och proppar i mig alldeles för mycket mat. Alla dockor är handgjorda av en utav 'tantarna där. Jättehäftigt!

 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det här mormor, är en blogg! Ungefär som en dagbok, fast på internet. Och lite mer offentlig. Här kommer jag lägga upp lite bilder, och hålla dig uppdaterad om vad jag har för mig här på andra sidan jorden